четверг, 6 июня 2013 г.

Рефлексія. Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме - заохочення  учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів. Постановка інтригуючих запитань спонукають дітей до глибокого обдумування відповідей на них. Основні питання поділяються на ключові (філософські), тематичні та змістові. Зробила для себе висновок, що мені простіше спочатку сформулювати змістові, потім тематичні, а потім - ключові ("знизу-догори"). Також ми сьогодні працювали в парах, що дозволило проговорити свої ідеї щодо проектів, а також вибрати кращий. Виникло ще декілька ідей. Сформулювали навчальні цілі своїх проектів. Якщо раніше був логічним такий ланцюжок - формулювання знань, умінь, навичок, то в 21 ст. людина повинна вміти знайти певну інформацію, а потім - використати її.

Комментариев нет:

Отправить комментарий